Top 10 Cel mai bun Mini Amp ar trebui să cumpărați recenzii 2021

întotdeauna vor fi momente când sunteți afară, într-un studio, într-un dressing sau pur și simplu blocați cu prietenii atunci când micul este bun. Mic este ceea ce ai nevoie. Mic este ceea ce vrei.când vine acel moment și aveți nevoie de un amplificator mic, ușor și foarte portabil, există o mulțime de mini amperi acolo pentru a alege. Și când vine acel moment, este liniștitor să știi că a merge mic nu înseamnă neapărat sacrificii uriașe în volum și calitate a sunetului.,

Deci, lac o privire la noastre de top zece ponturi, și, sperăm, puteți găsi cele mai Bune Mini-Amp pentru tine…

Top 10 cele mai Bune Mini-Amp ar Trebui să Cumpere 2021 Clienți

1 VOXMINI3 G2 Alimentat de la Baterie de Modeling Amp

Prezentare

Dacă sunteți în căutarea pentru un portabil mini amp, cu o mulțime de opțiuni de modelare și efecte, atunci bine construit VOX MINI3 G2 Alimentat de la Baterie de Modeling Amp este un loc bun pentru a începe.,împreună cu unele cool vintage, Vox sunete veți obține, de asemenea, unele arata cool într-un pachet ușor și la prețuri accesibile. Și arată ca un Vox mai mare. Acum, că este rece.

Caracteristici si Specificatii

Vox mini măsuri de 10.6″ x 7.5″ x 11.8″ și cântărește aproximativ 3kgs. Are trei wați de putere și folosește șase baterii AA care ar trebui să vă ofere aproximativ 10 ore de joc. Mai mult, există și un adaptor de curent alternativ inclus, care este într-adevăr foarte util.,

panoul de control este bine așezat și ușor de citit. Și există un comutator de selectare a modelării amplificatorului cu 11 căi, plus controale pentru tonul de volum și câștig. Există, de asemenea, un buton de la robinet și o gamă impresionantă de efecte din care să alegeți, inclusiv; o gamă de patru întârzieri, chorus, compressor, flanger, reverb și tremolo.

există intrările obișnuite pentru; chitara, auxiliar în, și căști. Toate lucrurile bune, dar ceea ce ne place în mod deosebit este intrarea standard a microfonului 6.4 mm. Chiar mai bine este faptul că îl puteți controla pentru volum, decupare, întârziere și reverb.,

nu ne-am așteptat niciodată la asta.bine lucrat, Vox.

Sunet

caracteristici și portabilitate face acest lucru un mare buskers amp. Când este asociat cu o chitară electrică sau acustică, se târgează la fel de bine și produce un volum mai mult decât suficient pentru a enerva (îmi pare rău că am vrut să ne distrăm), toți acei cumpărători iubitori de muzică din afara magazinelor locale.dacă căutați volume mai mari, s-a observat că tonurile mai curate sunt proiectate mai eficient decât cele înmuiate în unitate., Capacitatea sa de a proiecta eficient un sunet mai curat îl face excelent pentru a juca cu o chitară acustică.sincer ,acest lucru are un sunet imens pentru un pachet atât de mic.

Noastre de rating: (4.6 / 5)

Pro

• Sunet de calitate.
  • 11-Way amp modelare.
  • multitudine de efecte.
  • intrare microfon.
  • are un adaptor de alimentare cu curent alternativ.,

contra

• Colibri atunci când distorsionat la volume mai tare.

2 Roland Micro Cube Alimentat de la Baterie Chitara Amplificator

Prezentare

Roland Micro Cube GX vine să înlocuiască masiv de succes original Micro Cube. Din fericire, există câteva actualizări și îmbunătățiri frumoase față de modelul de ieșire pentru a include; mai multe efecte, mai multe funcționalități și versatilitate îmbunătățită., Modelul de ieșire a fost cel mai de succes mini amp Din toate timpurile, deci acestea sunt cizme mari de umplut.din fericire, noul Micro Cube își menține sunetul original, portabilitatea și calitatea robustă a construcției. Și mai mult, toate aspectele clasice Roland sunt încă acolo.

ne place asta.

Caracteristici si Specificatii

Roland Micro Cube Alimentat de la Baterie Chitara Amplificator măsuri de 12″ x 9.1″ x 12.5″ și cântărește trei kilograme. Are trei wați de putere și utilizează șase baterii AA, care sunt incluse., Se poate rula, de asemenea, de pe un adaptor de alimentare AC. Ceva ce ne place mereu să vedem.

există opt opțiuni diferite de modelare amp pentru a alege de la. În plus, există o prelucrare nouă, îmbunătățită pentru efecte și întârzieri și un nou reverb de primăvară. Are controale principale pentru câștig, volum și ton, cu, desigur, un volum principal. Există, de asemenea, o setare de memorie pentru a stoca toate setările preferate.

Gem de-a lungul pe un iPhone…

Noi pentru acest model este lor i-Cube link-ul., Aceasta este o conexiune de interfață încorporată pentru utilizarea cu dispozitive iPhone, iPod sau Apple, care vă permite să blocați și să înregistrați piesele preferate. Este o caracteristică plăcută pentru cei zece la sută dintre utilizatorii Apple din întreaga lume. Celelalte nouăzeci la sută vor trebui doar să se descurce cu utilizarea conexiunii ca o simplă intrare stereo.există, desigur, intrări de dimensiuni standard pentru chitară și căști.

Sunet

doar Pentru o perioadă de trei-watt amp, Roland Micro Cube GX este destul de tare și cutii un pumn., Calitatea și gama celor opt voci amp diferite sunt într-adevăr foarte bune. La fel și calitatea efectelor de la bord.în general, calitatea sunetului este ridicată, cu o claritate deosebit de puternică atunci când este redată curată. Această claritate este menținută până când volumul este împins la limitele sale. Numai atunci începeți să auziți în mod semnificativ o pierdere de ton. În comun cu cele mai multe amperi de această dimensiune, lucrurile încep apoi să devină puțin dure în jurul marginilor.în caz contrar, sunetul mare de la acest mic Roland îl face un excelent amplificator de practică sau performanță.,

alegerea oamenilor pentru cel mai bun Mini Amp tocmai a devenit puțin mai bună?

credem că da.

Noastre de rating: (4.4 / 5)

Pro

• O mare varietate de tonuri.
  • sunet puternic.
  • efecte bune la bord.
  • economii de memorie prestabilite.
  • calitate de construcție robustă.

contra

• i-Cube interfață este potrivit numai pentru produsele Apple.,

3 Yamaha THR5 Mini Chitara Acustica Amplificator

Prezentare

Yamaha THR5 Mini Chitara Acustica, Amplificatoare au un total de cinci diferite modele amp; Acustic, De tip Boutique, Câștig Mare, Mini THR, și Original THR. Toate sunt bine concepute, robuste și sună excelent. Ei arata cool prea.

luminile strălucitoare cu tuburi LED din interiorul carcasei metalice cu șipci sunt epice.,

Caracteristici si Specificatii

Yamaha măsuri 6 ½ „x 10 ½” x 4 ¾ ” și cântărește doar 4 ½ kg. Este nevoie de opt baterii AA, deși are inclus un adaptor de curent alternativ.comenzile includ cinci modele diferite de microfon; condensator, dinamic, tub, nailon și chitară electrică curată. Există, de asemenea, un control al amestecului, care vă permite să amestecați între chitară și tonul modelat.există două butoane de efecte pentru apelarea în diferite combinații de cor de compresie, reverb și întârziere., Din păcate, una dintre problemele cu acestea este că acestea sunt butoane continue care pot, uneori, să fie greu pentru a apela într-un ton bun.

Aproape acolo…

puteți fi pe cale de apelare în ceea ce vrei doar pentru a trece la următorul efect. Acest lucru poate fi atât frustrant, cât și să dureze puțin timp pentru a te obișnui. Există un singur control de ton pentru a forma în nivel, și există un volum de master și de control al volumului.amplificatorul Yamaha THR5 Mini Acoustic Guitar are, de asemenea, un tap tempo și un tuner încorporat, ambele care ne plac.,

intrările includ toți suspecții obișnuiți; chitară, auxiliară și căști. În plus, veți obține o intrare USB, adăugând foarte mult la versatilitatea sa.

Sunet

Probabil una dintre cele mai frecvente întrebări adresate ești întrebat despre această dimensiune a amp referă la nivelul de volum. E de ajuns? Ei bine, desigur, asta depinde, dar pentru utilizarea într-o cameră mică, studio sau dormitor, va fi destul de tare, chiar înainte de a lovi Full tilt.în ceea ce privește calitatea sunetului, este, de asemenea, suficient de bun pentru dimensiunea sa., Dar cel mai bine, îmbunătățește sunetul acustic într-un mod natural, iar efectele, odată ce reușiți în cele din urmă să le formați, ajută într-adevăr să-i îmbunătățiți tonul. Reverbul a sunat, de asemenea, deosebit de bun.

Foarte versatil…

Yamaha THR5 Mini Chitara Acustica Amplificator de sunete de mare cu fingerstyle joc și, deși nu sunt comercializate ca atare, se pare, de asemenea, excelent cu alte acustice cu coarde instrumente bazate pe.

În general, un amplificator de sunet frumos, cu unele detalii bune și claritate în mijloc., Cert este că acest amplificator acustic modelat în mod specific este cel mai bun amplificator acustic de Chitară pe care l-am auzit.

Noastre de rating: (4.5 / 5)

Pro

• interfata USB.
  • ton bun pentru instrumente acustice și cu coarde.
  • robust.
  • efecte la bord frumos.

contra

• efectele pot fi un pic fiddly pentru a forma în.,

4 Fender Mustang I V2 20-Watt 1×8-Inch Combo Chitara Electrica, Amplificator

Prezentare

Fender Mustang I V2 20-Watt are probabil sine împins la extrem a ceea ce ar putea fi clasificate ca o mini-amp. Dimensiunea și puterea sa este mult, mult dincolo de o mulțime de amperi care le-am inclus astăzi.cu toate acestea, suntem siguri că veți fi de acord că, în ciuda dimensiunii și greutății sale, originalul Fender Mustang este un amplificator atât de iconic, ar fi păcat să nu aruncați o privire la versiunea 20 watts.,

Caracteristici si Specificatii

Să trecem peste asta. Măsoară 7.6: x 15.5 „x 14.5″ și cântărește un 17lbs nu atât de ușor. Cu toate acestea, în ciuda dimensiunilor sale relativ mari, 17lbs nu este încă masiv greu. OK, nu este la fel de portabil ca majoritatea, dar nu este chiar un back-breaker. Cu dimensiunea sa, veți obține un difuzor Fender de 8” și o mulțime de efecte.

acestea includ; 17 modele de amplificator, 24 presetări la bord, tremolo, phaser, reverb, delay/echo și alte efecte., Există, de asemenea, conectivitate USB, ieșire auxiliară și conexiune pentru o chitară și căști. Și dacă toate acestea nu sunt suficiente, are și un tuner cromatic.

Sunet

Nici o îndoială, acest lucru are mai bun de sondare capătul inferior al amperi ne-am uitat la ziua de azi. Există, de asemenea, o mulțime de oomph la acest amplificator și o mulțime de modelare pentru a obține exact sunetul dorit. În plus, modelele amp sunt mai bune decât o mulțime de amplificatoare pe care le-ați găsi la acest preț și sunt plăcute autentice.,un mic negativ este că există o mulțime de controale la bord, care sunt puțin complicate și pot dura ceva timp pentru a stăpâni. Chiar trebuie să ia ceva timp pentru a experimenta pentru a obține cele mai bune din Fender Mustang I V2 20-Watt.un amplificator frumos potrivit pentru o gamă largă de stiluri de joc.

Noastre de rating: (4.5 / 5)

Pro

• 24 bord presetări.
  • efecte bune la bord.
  • răspuns bas frumos.,
  • garanție transferabilă de 5 ani.
  • calitate bună a construcției.
  • comutator de picior opțional disponibil.

contra

• AC principal operat numai.
  • relativ mare și greu pentru un mini amp.

5 Vox Pathfinder Combo, 10W (V9106)

Prezentare

Deși nu e cea mai mare ne-am uitat la ziua de azi, acest lucru este încă relativ mare, mini amp.,nu există nici o îndoială că totul despre acest amp arată și se simte Vox. Este cel mai mare dintre cele trei mini amperi Vox la care ne uităm astăzi. Prin urmare, este corect să ne așteptăm la lucruri mai mari… și nu credem că veți fi dezamăgiți.

Caracteristici si Specificatii

Se măsoară 17″ x 8″ x 12″ și cântărește în la 11.9 kg. Și are un difuzor Vox Bulldog de 6, 5″ și 10 wați de putere.Vox Pathfinder Combo, 10W (V9106), are un panou de control foarte simplu și ordonat., Veți găsi un canal curat și murdar, volum, câștig, treble și bas. Există două intrări, una pentru chitară și pentru căști sau line out. Și asta e soarta ta.

a fost ușor.

Sunet

OK, e foarte puțin în modul de caracteristici, deci, marea întrebare este, nu-l face pentru el cu sunet?

Da.

calitatea sunetului la capătul inferior și atunci când este împinsă este mai bună decât orice am auzit la acest preț. Sunetul rămâne clar pentru mai mult timp., Este luminos atunci când este redat prin canalul curat și crocant atunci când este distorsionat. Lucrul cu adevărat cool este atunci când joci cu câștig greu, când dai înapoi volumul, tonul curăță frumos. Frumos.

Inele ca un clopot…

Ai, de asemenea, că clasic Vox ‘chimey’ ton. Se pare mare a jucat curat și givers un excelent Blues / Rock fel de vibe. Dar când este redat prin canalul gain, este capabil să producă un sunet saturat decent.puteți auzi sincer unde au fost cheltuiți banii aici.,

Noastre de rating: (4.2 / 5)

Pro

• la prețuri Accesibile.
  • mare ton Vox autentic.
  • aspect ușor.
  • calitate bună a construcției. arată grozav.

contra

• AC mâinile putere numai.,
  • Nu efecte built-in

6 Marshall MS4 Baterii Mini Micro Full Stack Chitara Amplificator

Prezentare

Recunosc; nu puteți ajuta, dar zâmbet atunci când te uiți la asta? Pe arata singur, acest lucru a ajuns să fie cel mai bun mini amp pentru metal.

dacă v-am spus că Phil X folosește un mini-culise Marshall MS4 alimentat cu baterii pentru a se încălzi (și cum am dori cu toții să vedem asta), suntem destul de siguri că veți râde acum.,

Caracteristici si Specificatii

Acesta măsoară doar 10″ x 3″ x 5″ si cantareste doar 1.3 kg. Este alimentat de o baterie de 9V și poate fi alimentat de un adaptor CA opțional. Asta e întotdeauna la îndemână. Surprinzător, Marshall MS4 reușește să se încadreze în două difuzoare de 3″. Mai puțin surprinzător, produce un watt de putere.acest mic micro stivă are controale pentru câștig, volum, ton și un comutator pornit/oprit. De asemenea, are o intrare pentru căști care poate fi utilizată pentru a conduce un amplificator de alimentare extern. Acum, că este destul de util.,comenzile vă vor lua mai puțin de un minut pentru a stăpâni.

Sunet

în Ciuda dimensiunii sale diminutiv, e mult mai tare decât ne-am așteptat. Este capabil să ofere o calitate decentă a sunetului și o gamă decentă de tonuri pentru un amplificator atât de mic. Da, este cu siguranță mai bine decât ne-am așteptat.

când câștigul este cotit, se apropie de replicarea tonului clasic Marshall ronțăit. Și când renunți la câștig, se curăță foarte bine. Are un nivel bun de claritate pentru un micro mini amp atât de mic.,

este un amplificator impresionant de strâns pentru dimensiunea sa. Sună excelent și prin căști, și puteți, de asemenea, să-l fixați la centură și să vă plimbați. Ce nu e prea ca?

Noastre de rating: (3.8 / 5)

Pro

• de Intrare pentru căști și externe amp.
  • ușor.
  • poate fi tăiat la centură.
  • la prețuri accesibile.,

contra

• construcții ieftine din plastic.
  • răspunsul la bas este subțire.

7 Blackstar Chitara Electrica Mini Amplificator

Prezentare

Blackstar produce unele dintre cele mai bune-vânzare full-sized amplificatoare de chitara. Și amplificatorul Blackstar Electric Guitar mini este la fel de popular ca versiunile mai mari.

la prima vedere, estetica și calitatea construcției se ridică cu siguranță la standard., Acest lucru nu are nici unul dintre flimsiness și jucărie ca simt de unele dintre mini amperi. Acest lucru arată și se simte ca o bucată serioasă de kit.

Caracteristici si Specificatii

Acesta măsoară 7.59″ x 5.59″ x 4.29″ și cântărește în la umbra sub 2kg. Este alimentat de șase baterii AA. Nu există nici o rețea de alimentare, ceea ce este o rușine, dar Blackstar oferă un pachet opțional de alimentare a bateriei.

controalele sunt frumoase și simple. Există butoane de câștig, volum, EQ și întârziere, plus un comutator overdrive., Există intrări pentru chitară, căști și o intrare auxiliară pentru dispozitivul dvs. electronic.comenzile sunt ușor de stăpânit, dar în ciuda aspectului simplu, aveți încă o mulțime de flexibilitate pentru a apela în unele tonuri grozave. Desigur, aveți în continuare opțiunea de a vă conecta la telefon sau la alte dispozitive electronice, pentru a adăuga unele dintre buclele sau piesele preferate.

Sunet

Acest mic trei-watt amp are suficientă putere pentru a umple o cameră mică. Este frumos și punchy, chiar și la volume mai mari. Jucat curat, este clar., Atunci când overdriven, există o crunchiness gros frumos la tonul fără a deveni fizzy sau muddled.acest lucru sună foarte mult ca un amplificator Blackstar, dar într-un pachet minuscul. Calitatea sunetului este mai mult decât suficientă pentru a vă bucura de câteva sesiuni de practică inspirate.

un amplificator mic.

Noastre de rating: (4.7 / 5)

Pro

• Mare Blackstar sunet.
  • la prețuri accesibile.
  • calitate bună a construcției.
  • intrare auxiliară.,

contra

• nici o sursă de alimentare de rețea.
  • efecte limitate.

8 VOX AP2AC amPlug 2 AC30 Chitara/Bass Amplificator pentru Căști

Prezentare

VOX AP2AC amPlug 2 AC30 Chitara/Bass Amplificator pentru Căști este una din cele șapte diferite modelat plugin amplificatoare fabricate de Vox. Acest mini amp special este conceput pentru a avea semnătura clasică a sunetului unui AC 30., Dacă acest lucru nu se potrivește stilului dvs. special de joc, atunci ar trebui să existe unul de la Vox care face.ei au, de asemenea, Bas, Blues, Rock clasic, curat, plumb, și versiuni de Metal pentru a alege de la. Deși are aspectul clasic Vox, din păcate, se simte și arată puțin ieftin. O mulțime de plastic și butoane de control de bază aici. Ei bine, având în vedere prețul cu adevărat scăzut, nu este deloc neașteptat.

Caracteristici si Specificatii

Vox plug-in se încadrează în categoria de micro-mini amp., În mod evident, trebuie să fie mic pentru a conecta direct la chitara si stai agățat acolo. Acesta măsoară un diminutiv 7″ x 1″ x 5 ” inci și cântărește aproximativ la fel ca un cuplu de ponturi chitara. 3.04 uncii pentru a fi precis. Desigur, are o intrare pentru căști, acesta este întregul punct.în plus, există o intrare auxiliară, astfel încât să vă puteți conecta la dispozitivul dvs. electronic și să vă jucați pentru a bloca piese sau orice muzică vă gâdilă fantezia. Are un volum, un ton, controale de câștig și chiar un canal de impuls de top., Și este operat de 2 baterii AAA, care ar trebui să vă ofere în jur de 10-15 ore de joc.din păcate, bateriile nu sunt reîncărcabile.

Sunet

Există unele reglabil efecte de la bord pentru a ajuta în continuare forma tonul. Acestea includ; cor, întârziere, și reverb. Ele nu sunt tocmai subtile și puteți utiliza un singur efect la un moment dat, dar niciodată cu atât mai puțin sună perfect acceptabil. Există, de asemenea, un cadru tremolo, care este mai bine decât ne-am fi așteptat.,conectat cu un set bun de căști, este perfect posibil să obțineți niște tonuri foarte bune din acest mic dispozitiv. Nu a fost cu siguranta unele vrajitorie reale la locul de muncă în gestionarea pentru a crea unele voicings Vox autentice.

Noastre de rating: (4.4 / 5)

Pro

• calitatea sunetului este buna.
  • este capabil să producă unele tonuri autentice și versatile.
  • are o intrare auxiliară.,
  • este ușor și discret.
  • este ieftin.

contra

• puteți utiliza un singur efect în orice moment.
  • construcții ieftine din plastic.
  • bateriile nu sunt reîncărcabile.

9 2 Canale Stereo Audio Clasa D Amplificator Mini Hi-Fi Profesional Digital Amp

Prezentare

Aceasta este singura mini amplificator pe lista noastră, care nu este conceput special pentru chitara., La fel ca amplificatorul de căști Vox plug-in pe care tocmai l-am revizuit, amplificatorul audio Stereo 2 Channel D, este doar pentru amplificare și nu are difuzoare în cadrul unității.acesta este un mini amp cu un aspect minimalist serios și un sunet superb.

Caracteristici si Specificatii

Verifica acest lucru, acest lucru este de mic, că doar măsurile 4.2″ x 3.5″ x 1.4″, are o greutate de doar 1.4 kg, dar este capabil să ofere 100 de wați de putere. E remarcabil pentru ceva atât de mic., Ne putem gândi la unități de zece ori mai mari, care oferă mai puțină energie, costă mai mult și sună mai rău în acest proces.

Acest amplificator are într – adevăr un pumn și are suficientă putere pentru a conduce două difuzoare 2 Ohm-8 Ohm în ceea ce privește comenzile, există un control al volumului și un comutator de pornire/oprire pe partea din față a amplificatorului și asta este. În spate, aveți intrări RCA, patru conexiuni pentru difuzoare și o intrare pentru cablul de alimentare.

Sunet

sunetul este ceea ce acest mini amp este vorba, și-l oferă cu siguranță pe asta., Când este asociat cu un set bun de difuzoare, nivelul de claritate este excelent. Ei folosesc un cip TI TPA3116D2 de la Texas instruments pentru a obține sunetul lor curat și precis.în total, acest amplificator produce un sunet curat, de calitate HiFi. Acesta este cel mai bun mini amp pentru difuzoare raft, difuzoare desktop sau orice difuzor mic la care vă gândiți.

este un excelent mini amp din Fosi Audio

Noastre de rating: (4.,5 / 5)

Pros

• sunet excelent.
  • 100 wați de putere.
  • la prețuri accesibile.
  • robust.

contra

• nu există controale EQ.
  • Nu Bluetooth.

10 Orange Crush Mini 3-Watt Micro Amp – Portocaliu

Prezentare

Cui nu-i place de portocale?,ei bine, credem că vă va plăcea Orange Crush Mini 3, care arată și sună la fel de atrăgător ca toate celelalte portocale de acolo. Este un amplificator robust, ușor de utilizat, cu câteva caracteristici interesante și cu suficientă funcționalitate pentru a vă menține fericit.

Caracteristici si Specificatii

Orange Crush Mini 3 măsuri de 16″ x 14″ x 15″ și cântărește 2 kg. Acesta este alimentat de o baterie de 9V, de asemenea, poate utiliza rețeaua de curent alternativ, și are 3 wați de putere.comenzile din partea de sus a amplificatorului sunt ordonate și simple., Aveți volum, câștig și ton. Panoul superior are, de asemenea, intrări pentru căști și chitară. În plus, există un ușor de citit și de utilizat tuner.

Conectați-l la un 4 x 12…

panoul Din spate are o intrare auxiliară. Ne-ar fi plăcut să vedem acest lucru în partea de sus a amplificatorului, iar acest lucru ar părea mai logic, dar nu contează. Partea din spate are și o ieșire a difuzoarelor. Cel mai bun lucru este că acest lucru este de fapt compatibil cu toată gama Orange. În teorie, ai putea cârlig acest lucru până la lor cel mai mare 4 x 12 cabinet de boxe. Genial., Asta ar fi atât de, atât de cool.

Sunet

Ca o mulțime de aceste mini amperi, are un sunet mult mai mare decât dimensiunea lor mica. Când este redat prin canalul curat, totul este frumos, curat și crocant. Arunca unele câștig este drum, și vă va recompensa cu unele crocante, granulație rasping. Chiar și distorsionat, basul se ține bine și rămâne înțepător.acesta este un amplificator care se simte la fel de ușor, fie curat, fie distorsionat.

în cele din urmă, ne place foarte mult modul în care tonul de control formează în unele sunete în mod clar diferite la fiecare setare.,Orange Crush Mini 3-Watt Micro Amp Este un foarte frumos, nu tam-tam, nu-bibelouri, bun sondare mini amp.

Noastre de rating: (4.2 / 5)

Pro

• sunet de Mare.
  • Panou de control clar și ușor de utilizat
  • robust.
  • ieșire auxiliară.
  • conexiune de ieșire difuzor.

contra

• nici o întârziere sau reverb.,

cel mai bun ghid de cumparatori Mini Amp

există o mulțime de lucruri să se gândească atunci când cumpără un mini amp. Altele decât prețul, unele dintre principalele lucruri de luat în considerare sunt susceptibile de a include; portabilitate, efecte încorporate, conectivitate și, desigur, calitatea sunetului.

Să ne uităm pe scurt la fiecare dintre acestea, la rândul lor…

Portabilitate

Deși toate aceste mini amperi sunt ușoare și portabil, dacă aveți nevoie pentru a muta în jurul valorii de liber în timp ce joacă, puteți alege ceva de genul Marshall MS4 sau VOX AP2AC amPlug., Cântărește aproape nimic și poate fi atașat la curea sau conectat direct la chitară.

dacă nivelurile foarte ridicate de portabilitate sunt încă importante, deși nevoia de a vă deplasa liber nu este, există o mare varietate de mini amperi. Această categorie de mini amp va avea, de obicei, în jurul valorii de 3 wați de putere totală și de obicei cântărește în jurul valorii de 2lbs.în cazul în care portabilitatea este mai mică, am prezentat câteva amperi mult mai grele 10 și 20-watt., Greutate 12lbs și 17lbs, respectiv, Vox Pathfinder si Fender Mustang sunt mult mai greu pentru a muta în jurul, dar de fapt ele nu oferă un sunet mai bun, în special la capătul inferior.

Efecte Built-in

Un număr mare de efecte built-in nu neapărat de a îmbunătăți sunetul, și există o mulțime de mare-sondare amp, cu foarte puține efecte pentru a dovedi că. Cu toate acestea, acestea vă vor oferi potențial mai multă flexibilitate pentru a găsi sunetul exact pe care îl căutați.dacă efectele încorporate sunt lucrurile dvs., atunci ar trebui să mergeți cu siguranță pentru Fender Mustang., Acest lucru are cu ușurință cele mai multe efecte la bord. În plus, cu difuzorul său de dimensiuni mai mari, în comparație cu restul, dacă jucați bas, credem că acesta este și cel mai bun mini amp de bas de pe lista noastră.

conectivitate

considerăm că capacitatea de a conecta mini amp-ul la dispozitivul mobil sau electronic este importantă. Și, de fapt, aproape toate mini amperiile pe care le-am revizuit sunt capabile să facă acest lucru. De asemenea, considerăm că este de dorit să avem o conexiune de ieșire pentru difuzoare externe, pe care doar câțiva le pot face.,cu toate acestea, singura conexiune pe care o considerăm deosebit de utilă este intrarea microfonului.VOX MINI3 G2 este singurul mini amp care are o intrare pentru microfon și, prin urmare, este alegerea evidentă a amplificatorului pentru orice buskers de acolo.

calitatea sunetului

micro amperii nu vor suna niciodată la fel de bine ca versiunile de dimensiuni mai mari ale aceleiași mărci. Ei fac, cu toate acestea, a pus pe un spectacol bun, cu atât un nivel surprinzător de putere și de calitate a sunetului, având în vedere dimensiunea lor.

singurul amplificator pe care îl simțim că a oferit cel mai bun spectacol pentru calitatea generală a sunetului a fost Vox Pathfinder. Este 6.,Difuzorul Bulldog de 5″ a produs un sunet cu adevărat de înaltă calitate și a reușit să reproducă destul de precis tonul Vox „chimey”.doar pe sunet, Vox Pathfinder ar fi alegerea noastră pentru cel mai bun mini amp pentru chitară.

aveti nevoie de ceva mai mare & mai tare?

dacă, după ce ați trecut prin această recenzie, nu sunteți încă sigur dacă un mini amp este ceea ce aveți nevoie, atunci vă rugăm să consultați recenziile noastre despre cele mai bune amplificatoare de chitară portabile și cele mai bune amplificatoare de chitară sub 200 de dolari disponibile în prezent.

Deci, care este cel mai bun mini Amp?,

Deci, acolo o avem.

o selecție excelentă de zece mini amperi. Toate au punctele lor forte, dar cel mai bun all-rounder, și ne simțim cel mai bun mini amp, este…

face totul bine și, deși s-ar putea să nu aibă la fel de multe efecte ca unele dintre celelalte amperi, tot sună grozav. Acest mic Blackstar într-adevăr epitomiza conceptul de mini amperi fiind, mici, accesibile și portabile, dar este capabil să producă un sunet mare.

o dimensiune mică nu trebuie să însemne un sunet mic.,

Author: admin

Lasă un răspuns