'Iceman' review: mob tatăl

O oglindă oferă un nu-așa-subtil indiciu că Michael Shannon are mai mult de-o parte să-l în ‘Iceman’

(MILLENNIUM)

Richard Kuklinski a fost un ucigaș cu sânge rece, supranumit „Iceman” nu numai pentru obiceiul său de congelare cadavre — mai bine să te pui cu timp-de-moarte estimări — dar fara scrupule, nemilos abordare.,deci ,de ce ar trebui să ne pese de el?

aceasta este întrebarea pe care cineva — regizorul, scriitorul, vedeta — ar fi trebuit să o pună, încă de la început, în realizarea filmului „The Iceman.”Dar dacă au venit cu răspunsuri, nu sunt pe ecran.ceea ce a apelat în mod clar la realizatori a fost presupusa dualitate a omului. Pentru vecinii săi, prieteni, chiar și familia sa, Kuklinski a fost un copil sărac care a făcut bine, un tip de familie cu o casă frumoasă în Dumont.

în realitate, el a fost un ucigaș contract.,

dar „Iceman”, de fapt, fuste o mulțime de realitatea reală. Deși arată Kuklinski ca un om cu un temperament mereu criminal, de fapt, el a fost un criminal în serie cu mult înainte de a începe să facă locuri de muncă pentru Mafia, începând cu pisici și câini și de lucru până la bărbați fără adăpost din New York.este ca și cum consilierii de carieră vă spun întotdeauna-găsiți ceva ce vă place și apoi găsiți pe cineva care să vă plătească pentru a face acest lucru.,

dar filmul minimalizează statutul său timpuriu, Amator, în timp ce overplaying ideea de „om de familie”. Este un clișeu preferat al filmelor mob — gangsterul care își ia timp liber de la blowtorching stoolies la grătar pe terasă. Dar soția lui Kuklinski (dat un nume nou aici) a spus că a fost brutal și acasă și și-a rupt nasul de mai multe ori.

filmul ignoră sau simplifică toate acestea, concentrându-se în schimb pe abordarea sa de fapt a crimei. (Pentru a rupe monotonia, aparent, și — a variat metodele-stiletto, icepick,.,45, strangulare, chiar și o sticlă de pulverizare umplută cu cianură lichidă.)

cadavru de cadavru sângeros, numărul de moarte Film crește.

drama, deși, rămâne plat.există câteva fețe familiare și greu mușcate printre actorii de sprijin, inclusiv Ray Liotta și Robert Davi ca mafioți. David Schwimmer, dintre toți oamenii, joacă un gangster cu coadă, iar Winona Ryder, care arată mai puțin fragilă decât are de ani de zile, este soția lui Kuklinski care se înșeală.,de asemenea, James Franco apare, fără nici un motiv aparent. Dar atunci este adesea cazul lui James Franco.Kuklinski, între timp, este interpretat de Michael Shannon, care are cu siguranță privirea letală în jos, precum și crizele ocazionale de furie. Dar castingul funcționează de fapt împotriva filmului; unde este surpriza să-l vezi pe Shannon să-și prindă gâtul? Întotdeauna pare periculos. (Mișcare genial ar fi fost turnare cineva ca Louis C. K.,cel puțin filmul este plin de o nostalgie grungy, ticsit cu tapet groaznic, perciuni grotești și imagini de stoc de bun vechi, rău vechi Times Square, atunci când cowboys au fost miezul nopții, nu gol. (Deși — îmi pare rău — locațiile Shreveport nu se apropie de trecerea pentru Jersey).dar nu există prea mult stil aici, dincolo de buna acțiune uniformă și chiar mai puțin de un punct., Kuklinski este un sociopat violent atunci când îl întâlnim pentru prima dată în Jersey City și un sociopat violent atunci când îl lăsăm în închisoarea de Stat din Trenton; nu există nicio călătorie între cele două scene, nicio apariție a conștiinței. Doar un nebun care ucide oameni murdari.

și de ce ar trebui să plătim bani pentru a viziona că filmul nu își dă seama niciodată.Note: filmul conține gore, violență, nuditate, situații sexuale, referințe la droguri și limbaj puternic.,

★ ★

URMAȚI-CRITIC de FILM STEPHEN WHITTY ONLINE